Want to know a secret?

Lieve allemaal,

Nog niet zo lang geleden maakte ik een Instagram account aan.
Een tijdje terug heb ik meegedaan aan ‘project heal’ en toen ik deze term achter de hashtag (#) invoerde op Instagram, kwam ik een ontzettend mooie quote tegen:

Recovery is...

Toen ik dit las dacht ik echt: hier moet ik wat mee doen! Omdat ik het ook moeilijk vind om over mijn gevoelens en emoties en dergelijke te praten (lees: ik zwijg erover als het graf), leek het me mooi om hier voor mezelf een blog over bij te houden. Om op deze manier te oefenen om opener te zijn en te worden.

De titel van deze blog is: thelifeofablmc. Dit staat voor: the life of a bulimic. Dat is misschien wat makkelijker te onthouden! Al bijna 6 jaar lang vecht ik tegen deze ziekte, maar daarover vertel ik misschien later nog wel meer. Op deze blog zal ik niet m’n hele levensverhaal gaan vertellen, maar meer dingen delen waarin ik mij herken, of wat me bezig houdt. Anyways, this is it. Tot de volgende blog!

Geef een reactie

