Quote

Ik hou echt enorm van quotes. Ik heb een Tumblr account waarop ik alleen maar quotes post. Op dat account heb ik al meer dan 535 berichten geplaatst. Deze gaan veelal over het leven, over het leven met een eetstoornis en depressie. Een van mijn favoriete quotes lees je hieronder. Deze quote beschrijft hoe verloren ik me soms kan voelen, vaak van het ene op het andere moment. Een prachtige quote, al zeg ik het zelf.

Uitzichtloos”And sometimes it hits me out of nowhere,
all of a sudden,
this overwhelming sadness rushes over me.
And I get discouraged and I get upset,
and I feel hopeless, sad and hurt.
And once again, I feel numb to the world.”

Geef een reactie

