Te slim

Heb jij wel eens op een sollicitatiegesprek te horen gekregen dat ze je te slim vonden? Dat is mij eigenlijk net overkomen. Little do they know dat ik op deze functie solliciteer omdat ik rust nodig heb. Ik ben niet het type dat zal zeggen dat ik ziek ben en daarom een stapje terug wil doen.

Te slim

Bijzonder vond ik het wel, en erg complimenteus waren ze. Ze vonden dat ik veel potentie had en mezelf tekort zou doen binnen deze functie. En ik begrijp ontzettend goed wat ze bedoelen, maar dat is eigenlijk wat ik juist wil: een simpele baan waarbij ik de verantwoordelijkheden gemakkelijk aankan. Even rust, geen druk en de lat niet te hoog leggen.

Al mijn hele eetgestoorde leven heb ik school op 1 gezet. Als ik de tijd terug had kunnen draaien zou ik dat meteen doen. Ik wil nu ik bijna afgestudeerd ben heel hard aan mezelf gaan werken. Ik zie het niet zitten om fulltime te gaan werken, want dan loop ik mezelf voorbij. Ik wil genezen, beter worden en aansterken zodat ik straks de wereld aan kan!

Vrijheid blijheid

Geef een reactie

