Boodschappen

Het leek me wel leuk om eens te laten zien wat ik haal tijdens een random bezoekje aan de supermarkt. Een aantal dingen wilde ik sowieso al halen: Jillz, een watermeloen en iets voor m’n vriend voor op brood, want dat was op. Bekijk mijn lijstje in deze blog!

Boodschappen

Kassabon

Het fruit was bijna op, dus dat was iets wat ik sowieso moest halen. Ik hou er ook wel van om naar de markt te gaan, omdat het over het algemeen een stuk goedkoper is daar, maar ook het fruit van de Albert Heijn vind ik er altijd lekker uit zien (en zo smaakt het ook). Vandaar dus de aardbeien, de watermeloen en de ‘jazz zak’. Ik vind Jazz echt de lekkerste appels die er zijn!

Voor vanavond moest ik nog eten halen, en ik had wel zin in een pastaatje. Ik had nog tagliatelle in huis, en daarbij heb ik gehaald courgette, cherrytomaatjes en een pastasaus van Bertolli: kaas en basilicum! Nieuw voor mij, en stiekem ook wel een kleine uitdaging, omdat ik dingen met kaas in het avondeten altijd vermijd.

Voor morgenavond heb ik een lekkere Chinese kippensoep gekocht waar de taugé nog bij in moet. Daarnaast stokbrood kruidenboter en een lekkere salade (sla compleet).

Verder staat nog op mijn lijstje cervelaat. Deze heb ik voor mijn vriend gekocht. Hij wil altijd graag vleeswaren op brood en hem maakt het nooit zo veel uit wat voor vlees. Cervelaat is lekker goedkoop, dus die neem ik wel regelmatig mee. Ook staat er brood op het lijstje. Zelf ben ik niet zo’n fan, maar het is wel handig om mee te nemen. Elke keer broodjes bij restaurantjes, cafés of op het station kopen is ook een dure hobby. Mozzarella heb ik gekocht voor op een tosti (pesto en zongedroogde tomaten heb ik nog in huis) en tot slot: Jillz! Het is nu zo warm dat ik daar spontaan zin in krijg. Ik drink thuis eigenlijk nooit alcohol, maar het leek me heerlijk verfrissend. Ik heb twee flesjes gekocht en dan de rode variant.

Wat misschien opvalt is dat ik niks haal qua chips, snoep, chocolade of koekjes. Soms haal ik wel koeken in huis, maar dat is dan voor mijn vriend. Ik koop het eigenlijk nooit omdat dat puur eetbuivoedsel is voor mij. Als tussendoortjes eet ik vaak fruit, of noten. Soms, als ik écht zin heb in iets, loop ik gewoon nog een keer naar de Albert Heijn en haal ik het op dat moment zelf. Bijvoorbeeld zo’n heerlijk portiebakje ijs van Hertog. Chocolade momentje, aardbeienavontuurtje en karameltraktatie zijn mijn favoriet. Ook die met hazelnoot vind ik heerlijk!

Dit was ‘m voor vandaag. Allemaal een héél fijn weekend toegewenst en dit was weer een kijkje in the life of a bulimic!

Geef een reactie

