Eetbui vrij!

Jeeeej! Vandaag heb ik wat te vieren, ik ben één week eetbui vrij! Hiep hiep hoera! Lees in deze blog verder over hoe het mij deze week gelukt is.

Eetbuivrij!Hoe dat zo gekomen is? Hmmm… Dat vind ik altijd moeilijk aan te wijzen. Ik denk doordat ik vakantie heb en vrij ben en daardoor iets meer rust heb in mijn hoofd en lichaam. Ook heb ik heel de week lekker en gezond eten in huis gehad waardoor eetbuien even overbodig leken. Daarnaast heb ik echt m’n hele telefoon vol staan met notities waarin ik al m’n gedachten en gevoelens heb opgeschreven én ik heb deze week een keer mijn grens aangegeven! Toen ik uit eten was met een vriendin. Dat vond ik zo sterk en knap van mezelf. Want door over mijn grenzen heen te gaan lok ik ook vaak eetbuien uit. Dan voelt iets al gauw ‘fout’ of ‘te veel’.

Het zou mooi zijn als ik het nog een weekje vol kan houden. Hopen jullie het met me mee?

 

Geef een reactie

