True life: I have an eating disorder

Er was een tijd dat ik zo erg bezig was met mijn eetstoornis, dat ik dagelijks heel het internet afstruinde op zoek naar informatie, foto’s en video’s over eetstoornissen. In deze blog wil ik graag zo’n video met jullie delen. Deze is me heel erg bijgebleven, omdat het allemaal zo vreselijk herkenbaar was. 

Abby

In deze aflevering van True Life ‘I have an eating disorder’, een programma van MTV, worden drie mensen met een eetstoornis gevolgd. Ik herken mijzelf heel erg in Abby. Abby is 20 jaar oud en lijdt aan boulimia. Haar leven staat dagelijks in het teken van eten/niet eten, eetbuien en braken. Die uitstapjes op zoek naar ‘eetbuivoedsel’ raken mij echt, net als haar wanhoop en wens om beter te worden. De opnames zijn al wel verouderd, maar het is echt het kijken waard.

Deze aflevering bestaat uit vier delen.

Een gedachte over “True life: I have an eating disorder

Geef een reactie

