Lunchen in de stad

Gisteren heb ik zo ontzettend lekker geluncht! Ik vond dat het wel weer eens tijd werd om mezelf te verwennen, want de laatste tijd heb ik mezelf iets te vaak uitgehongerd. 

Dit broodje heet de ‘mediteraan’. Hij kost €7,95. Het is een italiaanse bol met roergebakken runderreepjes, spek, rode ui, champignons, aioli en groene kruiden. Ook lag er nog wat rauwkost naast en ik dronk er een cola light bij. Het broodje was echt heer-lijk!

Waar ik ook erg blij om ben, is dat ik geen schuldgevoelens had na afloop en ook niks heb gecompenseerd. Daar was het echt té lekker voor!

Lunchen in de stad

Geef een reactie

