The Script

Gisteren ben ik naar het concert van The Script geweest in Paradiso, Amsterdam. Een tijdje geleden had ik met een vriendin kaartjes gekocht en we hebben echt toegeleefd naar dit moment!

The Script

Live waren ze erg goed. De zaal was knus en ze begonnen keurig netjes op het aangegeven tijdstip: 20:30 uur. Ze waren in Nederland ter promotie van hun nieuwe album, maar deze is vandaag pas uitgekomen. Ik vond het niet heel erg, want ze hebben zo veel mooie ‘oude’ nummers, dat ik het geen straf vond om die te horen!

We hebben zo ontzettend genoten en wat was het gaaf! Mijn favorieten zijn toch echt wel Breakeven, For the first time, Nothing, The man who can’t be moved en If you could see me now. Deze laatste zal ik met jullie delen. Dit nummer gaat over het gemis van de ouders van de gitarist van de band. Soms vertaal ik dit nummer naar mijn eigen situatie. Als mijn oma mij nu zou zien, denk ik dat ze hartstikke trots op mij is. Dat ik zo ver gekomen ben in mijn proces, en dat het nu eigenlijk zo goed gaat als ik het vergelijk met een aantal jaren terug.

Luister en huiver!

Geef een reactie

