Thelifeofablmc voelt zich… VOLGEVRETEN!

Gisteren heb ik me echt kapot gelachen! Ik wilde op Facebook een status delen en dat ging zo:… (Lees verder.)

Status delen

Ik dacht: ik ga een keer laten weten wat ik aan het doen ben. Gisterenavond ben ik namelijk naar het concert van The Script geweest en dat is natuurlijk wel een hoogtepuntje! Ik was op zoek naar een passende emoticon en was even aan het kijken naar alle opties. En raad eens welke ik toen tegenkwam?!

Deze:

Volgevreten

Ik had net die middag een dikke vette eetbui gehad en toen ik dit zag dacht ik: o, wat was dat een toepasselijke emoticon geweest als ik mijn eetbuien op Facebook zou delen! Hi-la-risch!

Zijn jullie die emoticon al eens tegengekomen? Of heb je die zelf al eens gebruikt? Ik ben namelijk niet het type die dat zou delen op Facebook, maar wellicht heb jij dat al wel eens gedaan. En wat waren de reacties? Ik ben benieuwd. Laat het me weten!

Geef een reactie

