Who wants that perfect love story any way?

Ruim een maand geleden heb ik mijn relatie na 3,5 jaar beëindigd. Een hele moeilijke beslissing, omdat het een doodgoede jongen was, die er in goede en slechte tijden altijd voor mij is geweest. Er is niets voorgevallen, maar ik zag gewoon geen toekomst samen meer voor me. Lang heb ik getwijfeld of het wel een goede keuze zou zijn om te stoppen met deze relatie, ook omdat we al samenwoonden, maar die bevestiging zou ik voor mijn gevoel niet eerder krijgen dan dat ik daadwerkelijk de knoop ging doorhakken.

Music speaks when words fail

En nu zit ik hier weer alleen, in mijn flatje, op drie hoog. Ik ben er nu weer voor de tweede nacht, in de tussentijd is mijn ex-vriend hier blijven wonen en ben ik tijdelijk bij mijn ouders ingetrokken. Donderdagavond is hij vertrokken en ik kan hier dus blijven wonen.

Ik voel me er eigenlijk best goed onder. Hier in het flatje alleen voelt wel gek, maar ik ben even de boel een beetje aan het veranderen (een likje verf, wat andere accessoires), zodat het straks echt mijn eigen plekje wordt waar ik me thuis voel en waar niet alles hier in huis mij aan hem doet laten herinneren.

Waarvoor ik deze blog eigenlijk schreef, is het nummer van Jay-Z en Beyonce, Part II (On the Run). Dit nummer, en dan vooral het intro, sleept me hier behoorlijk doorheen. Mijn relatie leek zo goed, echt volgend het boekje zou je kunnen zeggen, maar dat benauwde me heel erg. Dus:

Who wants that perfect love story any way, anyway
Cliché, cliché, cliché, cliché
Who wants that hero love that saves the day, anyway
Cliché, cliché, cliché, cliché
What about the bad guy goes good, yeah
An innocent love un-misunderstood, yeah
Black hour glass, hour glass
Toast to cliché is in a dark past
Toast to cliché is in a dark past

Een gedachte over “Who wants that perfect love story any way?

Geef een reactie

