Recovery tip van de dag

Soms is het zo moeilijk om de doelen die je voor jezelf hebt gesteld, of die door anderen voor jou gesteld zijn, te volbrengen. Afgelopen week was bij mij ook zo’n week dat ik gewoon geen één doel dat ik gesteld heb (in overleg met mijn therapeut), behaald heb. En daar baal ik van. Om het toch iets dragelijker voor mezelf en voor jou te maken, deel ik graag de recovery tip van de dag.

Doelen behalen

Maak elke dag een klein doel als het ‘grote doel’ behalen je niet (‘in één keer’) lukt. Zelfs als de rest van de dag naar de knoppen is, blijf je dan focussen op het behalen van dat ene kleine doel. Dat betekent dat ongeacht wat er ook gebeurd, je elke dag een klein stapje neemt op weg naar herstel.

De afbeelding in dit blogbericht is daar een mooi en helder, visueel voorbeeld van.

Een gedachte over “Recovery tip van de dag

Geef een reactie

