Perfect date

Gisteren stelde mijn vlam/scharrel/crush/date voor om samen boodschappen te gaan halen in de supermarkt en samen te gaan koken. Tof, dacht ik, totdat hij belde met de vraag of hij zelf alvast het eten zou halen. Wat er toen gebeurde…

Perfect date

Wat er als eerst door mij heen schoot? Paniek. Maar eigenlijk vond ik het ook wel gaaf om de controle over het eten even helemaal los te laten. Hij zou avondeten meenemen, een toetje en drinken. Waar hij mee thuis kwam bij mij, zal je haast niet geloven!

Ik dacht: zal je zien dat hij met dingen aan komt zetten die ik moeilijk vind. En ijs als toetje of iets dergelijks. Hij weet dat ik een eetstoornis heb, maar daar hebben we het echt nooit over. Dus of dit toeval is of niet, een onverwachtse dinerdate op deze manier kan bijna niet perfecter voor een eetstoornispatiënt!

Op het menu stond:
Wraps met groenten en kip en een tacosausje om de wraps mee in te smeren

Als toetje:
Watermeloen

En als drinken bij het eten:
Crystal clear (zonder koolzuur)

Wie wil er nog meer met hem op date?

Geef een reactie

