Een beetje verliefd

Volgens mij… Ben ik een beetje verliefd! Elke keer als ik aan mijn nieuwe ‘crush’ denk, wordt ik helemaal happy en begin ik echt te stuiteren. Het verliefde gevoel heb ik steeds proberen te onderdrukken, maar ik kan er bijna niet meer omheen. Misschien moet ik de vlinders maar gewoon laten fladderen.
Verliefd

Bijna vier maanden geleden heb ik de relatie verbroken met mijn ex. We hadden 3,5 jaar een relatie en hebben een jaar lang samengewoond. Ik zat toen heel erg in een crisissituatie en heb uiteindelijk besloten om onze relatie te verbreken. Nu ik ben gediagnosticeerd met Borderline, vallen er voor mij een heleboel dingen op z’n plek. Ook het onbehagelijke en onrustige gevoel dat ik had in mijn vorige relatie. Ik had het gevoel dat ik was veranderd, maar ik denk dat het de stoornis is geweest die mij zo veranderd heeft. Ik wist gewoon niet wat er met mezelf aan de hand was en hoe ik me soms zo intens slecht of juist euforisch kon voelen.

Nu ik weer een nieuwe liefde op het oog heb -nee, we hebben nog niks- ben ik ook bang voor crisissen. Stel nou dat ik die verliefde gevoelens écht toelaat en niet meer blijf onderdrukken, en het blijkt later niks te worden. Wat dan? Volgens mij zink ik dan dieper dan ik ooit heb gedaan. Kan ik het echt allemaal een keer niet meer aan. Wordt het me echt een keer teveel. Besluit ik misschien wel echt een keer van een dak te springen. Zo ver gaan mijn gedachtes nu al.

Ik probeer en maar niet te veel over na te denken. Op dit moment gaat het namelijk erg goed tussen mij en m’n crush en dat is echt van dusdanige invloed op mijn hele gemoedstoestand: ik voel me namelijk goed. Vrijdag ga ik met Hem naar een kerstmarkt in ons buurland en daarna gaan we lekker uit eten en ’s avonds filmpjes kijken op de bank. Ik heb er nu al zin in en stiekem hoop ik heel erg dat het nog wat wordt tussen ons! Mijn beste vriendin denkt dat we dit jaar nog een relatie krijgen. I hope so!

Een gedachte over “Een beetje verliefd

Geef een reactie

