Jaloers? Op mij?

Gisteren, toen ik met m’n lover in spe lekker zat te eten, hadden we het een beetje over aankomen en afvallen, en ik kon m’n eigen onzekerheid voor het eerst even niet verbergen.

Jaloers? Op mij?

Hij had het erover dat hij nu heel tevreden is over zijn lichaam en dat hij vorig jaar nog zo’n 8 kilo zwaarder was. Hij is gespierd, niet overdreven, maar eerlijk: zijn lichaam is echt wel perfect. Een jaar geleden kende ik hem ook al, maar zelf zie ik het verschil niet zo. Natuurlijk is het ook anders omdat ik hem toen natuurlijk nog niet met een ontbloot bovenlichaam had gezien, maar hij ziet er echt heel goed uit!

Zelf was ik even een reactie aan het uitlokken, en vroeg wat ik moest doen. Of ik ook moest gaan afvallen. En hij zei dat ik moest blijven zoals ik ben. Dat ik zo goed ben. Hij zei dat hij dacht dat er veel meiden jaloers op mij zouden zijn. Jaloers? Op mij? Ik riep echt keihard: ”Nee, nee, neeeee, nee, echt niet hoor. Nee, iedereen wil toch maat 36? Dat heb ik niet hoor.” Toen herhaalde hij nog eens: ”Dat is gewoon wat ik denk. Dat mag toch?”

Vandaag heb ik er nog weer eens over nagedacht, en hij kwam echt oprecht over en niet om mij goed te laten voelen, dat weet ik 100% zeker (met mijn 1.75 meter en maat 38 ben ik ook heus wel goed, weet ik diep van binnen), maar eerlijk gezegd doet het me wel echt wat. Zouden meiden echt jaloers op mij kunnen zijn? Het gaat ook niet om maten of gewichten. Hij zei zelf ook: het gaat om het totaalplaatje. Eigenlijk had ik moeten vragen waarom hij dat dacht. Daar ben ik eigenlijk nog wel benieuwd naar. Want jaloers op mij? Ga wég!

Geef een reactie

