Earth Control Breakfast Booster

Afgelopen week was ik in de supermarkt, waar ineens een aantal zakjes met noten en bessen mijn aandacht trokken. ‘Earth control’, heet het merkje. Ik had ze nog niet eerder gezien, maar de inhoud zag er enorm aantrekkelijk uit!

Breakfast booster

Ik vond deze zakjes bij de ontbijtgranen, tussen de muesli en cruesli laat maar zeggen. Er waren drie verschillende varianten verkrijgbaar:

De ‘Earth Control Breakfast Booster’, te herkennen aan een gele rand om het logo, bestaat uit een mix van bosbessen, abrikozen, hazelnoten, cashewnoten, walnoten en zonnebloempitten.

De ‘Earth Control Breakfast Booster Seeds and Berries’, te herkennen aan de groene rand om het logo, bestaat uit een mix van hazelnoten, amandelen, cashewnoten, pompoenpitten, zonnebloempitten, gouden rozijnen, bosbessen, veenbessen en kruisbessen.

Tot slot is er de ‘Earth Control Breakfast Booster Nuts and Berries’, en die heb ik gekozen! Deze is te herkennen aan de oranje rand om het logo en bestaat uit een mix van cashewnoten, amandelen, cranberry’s, gojiberries en moerbeien. In mijn ontbijtschaaltje zag dat er zo uit:

Ontbijtje met noten en bessen

Wat ik er van vond?
Heerlijk! Ik heb bewust het zakje met Nuts and Berries gekozen, omdat ik hou van zoetigheid. De cranberry’s trokken me daardoor natuurlijk heel erg aan, en ik hou ook echt veel van moerbeien! Uit het zakje zijn de gojibessen mijn minst favoriete. De mix vind ik echter optimaal!

Geef een reactie

