Ik laat je gaan

Al eerder blogde ik over Sanne, een jonge vrouw van 27 jaar die de keuze had gemaakt om niet meer verder te leven. Sanne pleegde zelf-euthanasie
Afgelopen zaterdag is de korte documentaire ‘Ik laat je gaan’ uitgezonden op NPO2.

Ik laat je gaan

Ik laat je gaan is een korte documentaire over het zelfbeschikkingsrecht van psychiatrische patiënten, het verlangen naar rust en misschien wel het grootste offer dat een vader kan maken uit liefde voor zijn kind.

Zelf heb ik de documentaire vanmorgen teruggekeken. Ik wilde deze erg graag zien! Ik ben benieuwd of jullie deze ook hebben gekeken, en wat jullie er van vonden.

Heb je de documentaire nog niet gezien? Bekijk deze dan terug op onderstaande link:
http://www.npo.nl/ik-laat-je-gaan/24-01-2015/VPWON_1233678

Geef een reactie

