Liebster Award

Zo leuk! Drie dagen geleden ontving ik een bericht van Yvonne; ik werd door haar genomineerd voor de Liebster Award. Een Liebster Award is een Award die wordt doorgegeven onder bloggers onderling. Het idee is om op die manier de blogger achter het blog beter te leren kennen. Yvonne heeft een elftal vragen voor mij opgeschreven, die ik in deze blog zal gaan beantwoorden.

Liebster Award

♥ 1. Hoe kwam je op het idee om je blog te starten?
Nou, er was eens… Nee grapje! Ik ben deze blog gestart om van mij af te kunnen schrijven. Al jaren lijdt ik aan een eetstoornis en omdat ik het vaak lastig vind om daarover te praten, ben ik begonnen met deze blog. Voor mij is het ook puur een middel om te ventileren, ik ben om die reden ook niet actief op andere blogs. Mijn excuses daarvoor! Dit doe ik echt voor mezelf, en degenen die mijn blog hebben gevonden en de artikelen interessant vinden, omarm ik des te meer!

♥ 2. Bespeel jij een instrument en/of zing je?
Beide niet. Vroeger zat ik op blokfluitles, en daarna speelde ik gitaar. Ik heb er zelfs nog een diploma voor behaald, maar dat was meer een ‘moetje’. Ik pak die dingen wel snel op, maar het kon mij nooit snel genoeg gaan. Bij wijze van, wilde ik na 1 gitaarles al mijn favoriete nummer van Avril Lavigne kunnen spelen. Daar was ik vroeger ontzettend fan van!

♥ 3. Is er iets dat jij verzamelt?
Je bent wel creatief in het stellen van je vragen! Op moment spaar ik alleen de kristalzegels van de Albert Heijn (haha). Ik heb m’n spaarkaart bijna vol. Maar nee, echt verzamelen, als in spullen niet. Ik spaar wel mooie herinneringen en foto’s. I keep counting my blessings!

♥ 4. Wat is de wijste les die je in dit leven hebt geleerd?
Dat je nooit je vrienden/vriendinnen in de steek moet laten (voor een jongen). Toen ik zestien was kreeg ik een vriendje, waarna het contact met mijn allerbeste vriendin is verwaterd. En o, wat heb ik haar gemist zeg! Dat was ook de periode waarin mijn eetstoornis echt tot uiting kwam, en ik voelde me ontzettend eenzaam. Met de rest van mijn vriendinnen had ik ook al geen contact meer.

♥ 5. Op welk dier lijk jij het meest en waarom?
Een vlinder. Omdat we een beetje het zelfde proces hebben meegemaakt. Als kind was ik een rups, daarna verbleef ik heel lang in mijn coconnetje, en nu ben ik een mooie vlinder die eindelijk weer haar vleugels heeft uitgeslagen.

♥ 6. Zou ik jou blij maken met een bezoek aan het museum?
Absoluut niet. Ik ben echt geen museumganger. Doe mij maar een bezoekje aan de bios dan!

♥ 7. Is er iets dat je in de toekomst nog graag zou doen?
Op moment heb ik eigenlijk geen grootse plannen. Ik heb alles eindelijk weer een beetje op de rit en ben erg tevreden met hoe het nu gaat. Wel zou ik graag een keer naar Amerika willen voor een wat langere tijd, gewoon een maandje ofzo. Lekker rondreizen. Maargoed, wie wil dat nou niet?

♥ 8. Wie zou je ooit nog eens graag ontmoeten?
Isa Hoes. Ik las laatst haar boek ‘Ik laat je gaan’ dat ging over haar leven met Antonie Kamerling. Hoewel hij leed aan narcisme en een manische-depressieve stoornis, waren er toch bepaalde trekken waarin ik mij herkende. Ik vind het knap hoe zij haar hele leven daar mee heeft weten om te gaan, en zou om die reden best wel eens een kopje thee met haar willen drinken.

♥ 9. Is er iets waarvoor ik je ‘s nachts wakker mag maken?
Eigenlijk mag je me overal voor wakker maken, zolang je maar met een goed plan komt! Ik hou wel van gekke dingen doen op gekke tijdstippen, spontane dingen, impulsieve dingen.

♥ 10. Welke eigenschappen waardeer jij in de mens en waarom?
Zorg en liefde. Zonder die twee eigenschappen, die mijn ouders beide dragen, zou ik niet zijn wie ik nu ben en gekomen zijn waar ik nu sta. Zij zijn de belangrijkste mensen in mijn leven en ze zijn er altijd onvoorwaardelijk voor mij.

♥ 11. Wat is het mooiste compliment dat ik je zou kunnen geven?
Last best, of niet? Pfoe… Uhm… Zou jij die niet voor me in willen vullen?
Wat is het mooiste compliment dat je mij zou willen geven?

Thanks for nominating!

Geef een reactie

