Kleurboek voor volwassenen

Een tijdje terug vertelde mijn moeder dat ze bij de boekhandel kleurboeken voor volwassenen had zien liggen. Of dat niet wat voor mij was… Mijn eerste reactie was echt: ”Ik ben toch geen klein kind.” Daar voelde ik me op de één of andere manier te goed voor. Mijn moeder dacht: lekker voor de afleiding. Goed bedoeld van haar. En nu, een paar maanden later denk ik er toch wel iets anders over; misschien moet ik er toch maar eens één gaan aanschaffen. Kan het me misschien echt helpen ontspannen!

Kleurboek voor volwassenen

”Het enige echte kleurboek voor volwassenen” heeft verschillende uitvoeringen. Het boek kost slechts een tientje en je kan je er volgens mij uren mee vermaken. Het boek staat namelijk vol met prachtige afbeeldingen om in te kleuren. Lekker even de gedachten op nul zetten en heerlijk ontspannen.

Heb jij al zo’n boek aangeschaft?

Een gedachte over “Kleurboek voor volwassenen

  1. Ik heb een tijd geleden een boekje gehaald bij de action en met vlagen doe ik er veel mee. Bijvoorbeeld als ik niet kan slapen.

    Vorige week heb ik een nieuwe gekocht, weer bij de action. Betaalde twee euro voor 160 kleurplaten. Vind ik dan net zo goed en ik ben er heel blij mee

    Like

Geef een reactie

