”Kun je hier wat mee?”

Gisteren kreeg ik een ontzettend goed bedoeld mailtje van mijn vader. Ik was aan het werk en zag het onderwerp van de mail staan: ”Kun je hier wat mee?”. Ik opende de mail, en zag dat het ging over eet aanvallen.

Eet aanvallen

Echt super lief, moest er eigenlijk hardop om lachen. Met mijn vader praat ik niet veel over mijn problemen. Maar aan dit merk ik toch dat het hem wel bezighoudt. En dat weet ik ook wel, ook al laat hij er niet zo veel van merken. Vond dit echt wel heel lief! Er stond bij: Zie bijlage… Wie weet… xxxxxxxx

Een gedachte over “”Kun je hier wat mee?”

Geef een reactie

